вівторок, 9 квітня 2013 р.

Модуль3 Рефлексія

Цей модуль допоміг мені з'ясувати, як можна використовувати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення основних запитань проекту, а саме:
:ключове питання є проблемне питання всього проекту,
провокує мислення учнів, с
тосується декількох навчальних предметів: історії та географії,
 насправді пов’язане із проблемами та питаннями сучасного суспільства: вплив людства на долю Всесвіту, фокусується на широкій, важливій темі «Батьківщина, любов до малої батьківщини»; стосується або цікавої, або важливої для учнів теми "Історія рідного краю" та написане так, що учні його розуміють.
Тематичні запитання. які я поставив у проекті: відкриті і не мають конкретних відповідей;
не чітко співвідносяться з навчальними цілями;
не потребують від учнів навичок мислення вищих рівнів,
сприяють розумінню основних ідей теми;
мають відношення до державних освітніх стандартів та програми;
деякою мірою важливі питання для проекту. 
охоплюють тему "Історія Дніпропетровщини"
 Змістові запитання:сприяють засвоєнню фактичних знань;
мають точні та вичерпні конкретні відповіді з питань охорони памяток історії і культури краю;
підтримують Ключове запитання та Тематичні запитання.

Немає коментарів:

Дописати коментар